Előnyeit is akkor tudjuk igazán élvezni, ha eredményesen, cégünk javára működtetjük a mindennapokban…
Hogy az ezekre szánt pénzt ne dobjuk ki az ablakon a rendszer működését fenn kell tartani, hovatovább azt fejleszteni is érdemes. (arról nem is szólva, hogy a tanúsítottság fenntartásának, az ismételt – felügyeleti – auditokon való megfelelésnek is vannak működtetési feltételei)
Az egyik szerint külsős szakemberrel oldják meg a belső auditok, a változások kezelése, dokumentumok aktualizálása, egyszóval a karbantartás feladatait, valamint a fejlesztés teendőit, mint a vezetőségi átvizsgálások lebonyolítását, az ajánlások áttekintését, menedzselését, majd az értékeléseket, stb. A másik megoldás, hogy ezeket a feladatokat a cégen belül, belsős, erre felkészült és alkalmas belső auditor és/vagy minőségügyi megbízott/vezető látja el. Mindkét megoldásnak ugyanúgy vannak előnyei, mint hátrányai.
1, Külsősként átvállaljuk a belső auditori és/vagy a minőségügyi vezetői szerepet (akár ideiglenesen is újabb döntésig)
2, A gyakorlatban, konkrét munka elvégzése közben egyénileg kiképezzük belső auditorrá és/vagy minőségügyi megbízottá a vezetés által kijelölt személy(eke)t.
Mindkét megoldásunk részleteit a cég állapota, lehetőségei és céljai figyelembe vételével személyes konzultáción célszerű egyeztetni.
weblapunk Kapcsolat oldalán az ott található „form” kitöltésével és elküldésével!
Amennyiben Önnek kényelmesebb, hívja a
mobilszámot, melyen midig elérhetők vagyunk!
Dr. Törőcsik Gabriella